Sjukdomsupdate.

Jag hoppades in i det sista att vi skulle slippa bli sjuka de här fullspäckade veckorna inför flytten, men tji fick jag. Sami blev sjuk i söndags och nu känner jag mig också risig. Jag vet inte om det beror på sömnbristen eller om jag fått samma sjuka som Sami. Han har haft feber i 4 dagar nu, dock lägre idag och igår än söndag och måndag, han är snorig, hostig och stundvis väldigt ledsen. Det verkar dock som att det går åt rätt håll så jag hoppas på lite mer sömn inatt för oss alla. Imorrn måste jag på allvar komma igång med tentaplugget om jag ska klara den här kursen utan omtenta. Vore ju skamligt att åka på sin första omtenta när utbildningen så att säga är klar. Om jag tar några ordentliga pluggdagar nu innan nästa fredag så är jag dock rätt säker på att det kommer gå bra.
Om det inte vore för orkeslösheten jag känner just nu så är faktiskt livet rätt fint just nu. Det är galet snart vi flyttar och jag vet att jag sagt det förr men jag längtar så efter att komma på plats! Jag tror att det får bli allt för nu, tiden och orken för bloggen finns inte riktigt nu. But I'll be back!

Kommentarer
Postat av: Liw

Hoppas tentan går bra, antar att det är imorgon du skriver..



Sen är det flytt ganska direkt eller? Spännande!

Och tack för tipset vart kritorna finns, är ju perfekta presenter, ska nog inhandla ett lager :-)

kram

2011-03-17 @ 09:20:38
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0