Samikläder.

Jag fick nys om att Blingo.se hade rea på deras barnkläder och jag blev grymt shoppingnödig när jag såg priserna. De har ju så sjukt snygga kläder och ska enligt vad jag fått höra även vara av väldigt bra kvalitet. Jag rensade lite i Samis garderob och insåg att de flesta kläder han har är i storlek 74 och 80 och jag fick rensa ut en hel del. Sen kunde jag med gott samvete göra en liten beställning från Blingo. Det blev 2 bodys, en munkjacka och ett par velourbrallor, allt i storlek 86/92. Nu har han lite att växa i också, det känns skönt!
Dessa kläder får bli en av 1-års presenterna.
midigt att man än så länge kan köpa det man själv känner för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0