Dag 8 av 10.

Och nu börjar jag bli sjuk less. Jag vill ha mat. Vällagad, god, nyttig mat a´la Johanna vill jag ha. Träna längtar jag också efter men där är det pengabristen som sätter stopp. Visst är det trevligt att gå ner i vikt men det ska ju gärna kännas bra under tiden. Just nu är det skittråkigt och jag längtar efter mat och mitt normala liv och så som jag lever när jag lever sunt. Jag tänker ju dock inte falla på målsnöret så jag kör de två sista dagarna och sen återgår jag till viktväktandet och nästa vecka när skolan börjar och CSN pengarna trillar in så ska jag börja träna. Då vet ni :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja precis de lär ju sig där på förskolan så egentligen ingen anledning att känna panik. För det i burkarna är ju också mat men utan salt förstås :) Tror de är bra de får smaka av maten man äter själv i alla fall. Sen hur mycket det blir spelar nog ingen roll bara de får testa :)



Det där med sömnen har jag inte tänkt på så mycket. Mika somnar rätt lätt i vad som helst bara hon är är nog trött och de lär de bli på förskolan! :)



Vad säger du om en lunch på station i veckan? kram

2011-01-10 @ 14:58:01
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0