Dag 5 av 10.

Jag vet inte riktigt vad det är för knas med bloggen och varför de senaste bilderna inte syntes men nu har jag provat lägga upp de igen. Om det inte funkar så får ni kära läsare helt enkelt se kläderna live sen ;)
Nu har jag avklarat 4 dagar av nutriletten och just nu går det som smort. Dag 3 var nog värst, i alla fall på kvällen. Jag var helt slut, kände mig sjukt och var jättefrusen. När jag skulle sova låg jag under två täcken (jag som alltid är varm annars!) och det tog ändå lång tid innan jag kunde slappna av och somna. Men igår mådde jag mycket bättre, kände mig till och med pigg! Men som det känns nu så är det här ändå enbart en bra kickstart. Jag föredrar viktväktarna tusen gånger om. Just nu längtar jag så mycket efter en portion med god mat och att orka träna!

Kommentarer
Postat av: Liv

Ja va konstigt att man inte kan se bilder?

2011-01-07 @ 07:04:22
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0