Äntligen!

Ja äntligen har jag gjort mitt första träningspass(på år och dar..)! Det blev en simtur idag, jag mjukstartade med att simma 1000 meter och gud så skönt det var. Jag mådde som en gudinna efteråt och blev så pass peppad att måste tillbaka dit redan imorrn. Jag vet att jag har lite hybris just nu och antagligen inte kommer fortsätta att ränna dit varje dag (det kanske det inte finns tid till direkt heller..) men jag har gett mig själv ett löfte i alla fall och det är 3 träningspass i veckan under hela den här kursen (10 veckor). Det känns som ett nåbart mål som ändå är högre än vart min ribba brukar ligga. Imorrn får jag dessutom ÄNTLIGEN pengar så nu är det bye bye till Kyrkråttalivet för en stund och god mat ska inhandlas. Hoppas nu att Sami sover gott inatt så att vi får ha en pigg far i familjen imorrn också. Sami drog till med en riktigt skitnatt inatt, natten efter att han gjort sitt längsta sovmaraton utan ett pip (19.30-09.00) så det blev inte så många timmars sömn för Fredrik inatt. Nu håller vi tummarna för att inatt blir bättre så blir imorrn en bättre dag än idag för hela familjen.
So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din pepp! Du är så duktig på att ta dig an de mål du sätter upp, det är beundransvärt. Heja, heja Johanna!



Kraaam.

2011-01-19 @ 14:31:25
Postat av: Malla

Var det som skrev det där ja...

2011-01-19 @ 14:31:46
Postat av: Johanna

Tack för dina fina ord Malla! Ibland känns min viktnedgång verkligen som the never ending story och jag längtar så efter att kunna gå ner och hålla min vikt och känna mig nöjd. Jag avundas dig! Puss!

2011-01-21 @ 19:52:55
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0