El Stocholmo.

Ja vi har i vanlig ordning lite svårt att hålla oss hemma. När Fredrik fick veta att han ska jobba mån-tis i Södertälje så bestämde vi oss för att åka hela familjen och åka redan idag så att vi får hela helgen där. Massa mammamys väntar med andra ord! Dessutom ska vi träffa en gammal vän som jag inte träffat på 100 år, senast vi träffades så pratade vi om att jag och Fredrik var sugen på barn, så då förstår ni att det var ett tag sen. Det ska bli riktigt kul! Blir spännande att prova åka tåg med lillfisen också, vi har bokat egen kupé och det är ju nattåg så jag tror att det kommer gå galant.
Nu har Sami blivit en riktig fena på att ta sig framåt, och vilken skillnad det är på killen! Så himla mycket mer nöjd = en mycket nöjd mamma också. Igår var vi på öppna förskolan på Ålidhem på eftermiddagen i 2 timmar. Han låg på golvet och kravlade runt  och var nöjd HELA den tiden förutom typ sista kvarten då han åt. Jag älskar öppna förskolan! Och hädanefter blir det sällan hela dagar hemma för det leder enbart till en uttråkad mamma och en uttråkad unge.
Jaha, nähä då kanske man skulle fundera på packningen då. Det blir jobbigt att behöva tänka på vad man verkligen behöver ta med nu då man inte har bil ;)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0