Torsk på Tallin.

Jag har varit riktigt sjuk i dagarna två men nu börjar det ordna upp sig. Imorrn blir det praktik igen och sen långhelg. Idag har vi laddat upp genom att se "Torsk på Tallin". Fniss! Den håller även så här 10 år senare :)
Det är nått speciellt med Sami just nu, vet inte om det är att han utvecklats så mycket så sista tiden eller att jag fått lite perspektiv men fifasiken så fin han är. Jag dör av kärlek hela tiden (metaforiskt alltså.. ja ni fattar;)). Nu ska jag duscha och sova så jag orkar med morgondagen trots att jag inte är helt frisk än.
Tack Liv för hjälpen med bloggdesignen, du är bäst!
So long.

Kommentarer
Postat av: Liv

Ser att du hade bytt design nu Jätte fint :)

Va roligt att du gillade den.



MEN!!! Du måste gå in i dina inställningar på bloggen och ta bort texten där du skrivit "Johannas liv och lev om att bli en liten familj" och bara göra en punkt = .

Jag tror det står under "Beskrivning" men jag kan ha fel. Ring om du inte hittar.



Puss och kram!

2010-11-03 @ 22:19:56
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0