Norrköping.

Nu är vi på plats i Norrköping och jag har gjort första dagen på praktiken här. Lägenheten är najs och praktiken verkar bra också. Att lämna praktikplatsen i Jönköping kändes trist, jag trivdes verkligen riktigt bra där. Det är dock grymt skönt att slippa pendlingen!
Min viktresa har gått åt skogen medan vi bott i Värnamo, av många anledningar men jag orkar inte ens bortförklara mig. Jag hade såklart kunnat gå ner i vikt även då om jag ansträngt mig, men viljan och orken var inte tillräcklig. Men nu är jag peppad som tusan igen. Sträckan mellan hemmet och praktiken är ca 4km (45 minuters promenad) och jag tänker gå varje dag fram och tillbaka har jag bestämt. Det och pointsräkningen borde kunna leda till en bra viktnedgång under dessa 5 veckor.
Nu blir det chill och mys med stora älsklingen!
So long!

Kommentarer
Postat av: Liv

Shit, va starkt om du går varje dag!

Lycka till med allt. Gubbarna, nya stället och vikten :)

2010-11-15 @ 22:06:03
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0