Måendet.

Jag är verkligen otroligt dålig på att blogga just nu, men jag hinner inte riktigt med. Eller mitt liv innehåller för många andra ingredienser och bloggen blir bortproriterad.
Jag trivs i alla fall bra på praktiken här i Norrköping också, och i staden med. Det är grymt skönt med gångavstånd och jag promenerar tappert fram och tillbaka varje dag trots att vintern slagit till även här. Det börjar visa sig på vågen att jag sköter mig bra, men resultatet får ni när mina 5 veckor här är slut (2 klara, 3 to go.)
Idag är Fredrik i Västerås för att fira Sammy som fyller år. Jag och Sami stannade hemma och myser, det känns fint att vara ensamma det har vi inte varit sen Fredrik tog över föräldraledigheten. Imorrn ska vi åka på julmarknad i gamla Linköping tillsammans med Marie. Så himla fint det är att ha Marie nära igen och träffas och umgås dagligen, det har jag saknat massor.
I övrigt kan jag väl bara säga att vi lever och mår jättebra. Jag mår bättre än på länge, dels för att jag gör nått kul och utvecklande om dagarna och dessutom får komma hem till världens finaste familj. Kärleken till Sami växer, mer än någonsin nu när jag fått lite perspektiv.
Nu väntar myslördagskväll! So long!

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter härligt! :)

2010-11-28 @ 07:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0