Lördagskvällen..

Spenderas själv med sovande unge i sovrummet och flera avsnitt av Inför Eurovision - jag är nörd jag vet.  Till veckan blir det först att ladda upp med semifinalerna på tisdag och torsdag och sen på lördag blir det final och festligheter hemma hos oss. Självklart tävling i vanlig ordning också, jag vill ha tillbaka den eftertraktade ESC-vandrings-pokalen som varit på vift i Skellefteå ett år!
Haft innan dess haft en riktigt trevlig eftermiddag och kväll på stan med Ida. Kulturnattat lite och snackat skit, fint!
Hälsar god natt med en bild på min glada lilla kanelbulle. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Livan

Åh den är så söt den där boddyn. Jag och Robin har så klart oxå spanat in den. Den är ju LOVELY!



Vilket landländer tycker du är bäst by the way?

2010-05-23 @ 10:58:32
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag såg en liten kille i bull-bodyn på öpnna förskolan och vart kär! haha så sen när jag såg den på lindex kunde jag inte låta bli, är ju dessutom så billigt där :)



Jag har inte nån hel-koll än på vilka som är bäst men jag gillade bland annat Lettland och Tyskland. Och Sverige förstås! Håller du också koll? :)

2010-05-23 @ 14:40:25
Postat av: Jenny

Men duuuu!! hur söt var inte den där lilla skrattskiten då?!?!?!

2010-05-23 @ 21:39:11
Postat av: Johanna

Ganska så söt va ;) Å snart får ni och vi ses igen. Fan vad fint! Jag längtar!

2010-05-23 @ 21:56:27
Postat av: Anna

Haha men guuud så söt! :)

2010-05-23 @ 22:40:32
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0