Vilken natt!

Igårkväll kom jag på den eminenta idén att "tvångsmata" Sami precis innan jag gick och la mig. Det vill säga jag matade honom fast han sov och utan att han hade börjat visa att han var hungrig.. Det var nog det smartaste jag kommit på på länge. Efter det sov han till halv 4 och sen till halv 8. Det innebär att jag precis fått ha min första natt med bara EN matning. Jag känner mig som en ny människa! Och Sami verkar inte lida det minsta av det heller, han gillar visst att äta sovandes också det lilla matvraket.
I helgen har som sagt Liv, Robin och Ralf varit här. Så himla mysigt vi haft. Sami är fortfarande för liten för att ens förstå att han hade en nästan jämngammal kille brevid sig men Ralf var lite mer med på noterna och tittade intresserat på Sami. Det blir kul att följa deras utveckling tillsammans. Nästa gång de ses kanske de båda förstår lite mer av varandra :) På Livs blogg http://liivligt.blogg.se/ finns lite bilder från helgen.
Nu ska vi bege oss ut i solen. Tänkte prova på att lyssna på talbok under promenaden. Känns som nått som jag kommer ha stor glädje av om jag känner att det funkar bra. Får väl helt enkelt ha ganska låg volym så jag hör om det lilla livet börjar skrika. Borde funka bra.
Så long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0