Vilken dag!

En sån bra dag. Det började fint med att jag fick sova bästa natten sen lillkillen kom till världen tror jag. Endast en amning mellan 23 och 8 känns som en dröm! Fler sånna nätter tack :) Efter morgonmatningen hann vi med att slumra lite i sängen och sen fick jag äta frukost i lugn och ro medan Sami susade vidare. Efter det kunde jag väcka honom, amma honom igen och sen ta bussen till stan lagom till att äta lunch med Fredrik. Sen kikade jag lite på stan, hade tänkt att köpa nån fler amningstopp men de var alla så sjukt tråkiga att jag sket i det. Får kolla om man kan hitta nått roligare på internet kanske. Men jag lyckades i alla fall hitta ett par jeans till Sami (ganska onödigt då han har gott om brallor men det var så snygga! och på rea så då fick jag haha) och ett par snygga vantar till mig. Sen tog vi en promenad hem i solen. Då var jag lycklig. Bästa dagen på föräldraledigheten hittills helt klart. Det är så himla skönt att det nu har börjat kunna gå 4 timmar mellan amningarna, det gör det så mycket enklare att hitta på grejer också ger det ju mig lite mer tid att göra annat. När vi kom hem var Sami på lysande humör och låg och kikade med sina fina ögon och sprattlade med armarna. Inga sura trumpna miner alls (som det annars varit lite väl gott om de senaste dagarna). Jag tog några bilder och tänkte lägga upp här men hittar inte sladden nu, så det kommer sen.
Men sen var det tyvärr slut på det roliga, Sami började skrika och inget hjälpte och jag trodde jag skulle gå åt till slut. Men en och en halv timme senare blev det till slut tyst en stund. Och nu sover han, han lär ju vara helt slut efter den skrikfesten. Nåja, den största delen av dagen var riktigt riktigt fin och det är det jag tänker minnas.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0