Vem har snott min unge?

Den där som skriker ganska ofta. I alla fall så fort det är dags att bajsa. Eller så fort han måste ligga själv? Jag fattar ingenting, för den som jag har här nu ser precis likadan ut men mycket, mycket gladare och nöjdare. Sover som ett barn när han sover och är nöjd med att ligga och titta (oftast i knät men ändå) när han är vaken och han ser glad ut ibland! Jag tror jag behåller honom :)
Idag har varit en så sjukt bra dag. Fick sova till 10! Sen mysa på hemma, sen en sväng till BVC för att få lite info om att utesluta och sedan införa mjölk i kosten (kanske inga news för mig men BVC är ju så trevligt hoho), sen en sväng på Expo och stan och sedan en middag på Kafé station med Sami och Fredrik. Så mysigt! Och imorrn kommer mamma och Jenny. Fan så nöjd jag är.
So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

Åh va roligt, det verkar ju som att det funkar!! FAN VA BRA!

Jag blir så glad för er skull. Underbara lilla Sami :)



(Ja BVC är fan inte mycket att hurra för.. Usch, och jag måste boka tid där nu för 3 månaders kollen.. blää)

2010-04-01 @ 11:56:38
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0