Long time..

Som vanligt var det ett tag sen jag uppdaterade. Det hinns liksom inte med just nu, men vad gör det? Vi har det fint i alla fall. Vissa dagar är ganska tunga, en sån dag var det i torsdags. Sami var vaken och gnällig i princip från 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen då han sov 2 timmar och sen var vaken och gnällig någon timme till. Jag var ganska slut efter den dagen vill jag lova. Men sen kommer dagar som igår, då han var vaken och glad, sov som ett barn när vi var på stan (vaknade bara för en snabbmatning och sov sen vidare) och dessutom lät han mig och Fredrik ha en riktig myskväll framför tv:n med alkoholfritt rosébubbel och godis till Så ska det låta medan han sov gott i sin säng. Ja, det är upp och ned helt enkelt. Men mest upp. Han börjar kännas väldigt medveten också, han tittar på en på ett helt annat sätt och de där små leendena som kommer ibland känns inte längre alltid som gaser ;)
Idag kommer Liv, Robin och lilla Ralf hit. Det ska bli så himla fint att träffa dom! Sist vi sågs var Ralf 3 veckor och Sami låg fortfarande i min mage. Jag är så sjukt glad att jag och Liv lyckats få våra små med bara några veckors mellanrum. Det är fint att kunna dela erfarenheter och det ska bli så roligt att se de små liven tillsammans, även om det kanske dröjer några månader till tills de själva kan uppskatta det :)
Det var allt för nu. So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

Ja det var fint att få hälsa på och klämma, känna och lukta lite på Söta lilla Sami. Han är ju bedårande!

2010-03-22 @ 19:42:27
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0