En sån bra dag.

Idag har jag lämnat plutten för första gången. Jag for till stan och spelade biljard och fikade med Marie medan Sami var hemma med Fredrik. Jag hade pumpat ut mjölk som han skulle få om han blev hungrig. Allt gick mycket bra, jag hann njuta av lite egen tid och kom hem lagom till att det var dags att ge han mat, det jag hade pumpat ut räckte inte riktigt (vårat lilla matvrak ;)) men då vet vi till nästa gång att vi måste ha mer på lager. Hur som helst så är jag väldigt glad och nöjd efter min första stund ifrån Sami, jag kände mig trygg med att han var med Fredrik och det var skönt att få umgås med Marie på tu man hand. Sen var det fint att få sakna honom lite och även om det bara var några timmar så var det riktigt fint att få komma hem till mina killar.
Ikväll firar vi Eart hour med häng och spel.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0