Läget..

Igår var vi på mammabäbis-lunch och det var riktigt trevligt! Länge sedan vi var iväg på nån träff med de andra mammorna, har ju haft ganska fullt upp ändå när vi gått på babymassage och öppna förskolan och sånt. Nu är ju babymassagen slut och öppna förskolan har sommarstängt så då gäller det att hitta på annat! Hursomhellst så är jag glad att jag gick, det var jättemysigt. Trist bara att Sami blev på lite dåligt humör på slutet (vet inte varför..) men det gick i alla fall över när vi gick därifrån. Vi mötte upp med Fredrik och gick på premiärvisning av en dokumentär som Adam gjort.. Då passade Sami på att vara på alldeles strålande humör då istället :)
Nu har Sami käkat potatis några gånger och verkar gilla det bigtime, snart går vi nog över på nästa smak som får bli palsternacka. Sedan ska vi nog börja prova lite fruktpuréer också. Å det är så roligt att börja med mat!
Det har verkar lite senaste dagarna som att Sami inte är särskilt intresserad att äta från mig. Vet inte vad det kan bero på? Kanske blir han bara mätt fortare än tidigtare eller så vill han ha annan mat? Eller så är det nått tillfälligt (som så mycket annat...) eller så är det helt enkelt inbillning från min sida? Ja, det lär nog visa sig.
På tisdag ska vi mammor som brukar ses gå ut och äta middag utan kidsen. Shit vad kul det ska bli, jag längtar!

Sami har för övrrigt börjat knoppa in redan runt halv 7 om kvällarna. Vart ska detta sluta? Nåja, det är rätt skönt med lite tid över på kvällarna så jag klagar inte!
Det var allt för nu. So long!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det ska bli jättetrevligt på tisdag! Undra om man ska förfesta lite hemma :P

2010-06-20 @ 23:00:27
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: lina & august

kul att ses på lunchen i torsdags. och det ska bli supertrevligt med middag ute imorgon. ses då! :)

2010-06-21 @ 21:31:35
URL: http://i-fokus.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0