Känslor

Om igår var en sån där jobbig föräldraledig dag så har idag varit en sån där riktigt mysig föräldraledig dag. Sami har varit på strålande humör, ätit bra och skrattat massor :) Jag har också varit på bra humör, mycket beroende på att jag sovit lite bättre inatt och tog mig en lur imorse också. Ibland går tankarna i banorna "vad fan ska man göra när man är ledig och inte har nån att umgås med och sällan nå mycket pengar till övers och ungen är ju bara kinkig och jag är bara trött och bläää". Idag går tankarna "hur kunde vi få världens sötaste goaste unge och gud vad jag älskar honom och Fredrik och vilken lyx att vara ledig på sommaren och snart ska vi till Luleå och sen till södra Sverige och allt är så mysigt"!. Haha ja, att få barn är sannerligen känslostormande. Nu sover Sami så nu ska jag sortera bort lite kläder som blivit för små för lilleman och ta fram lite kläder som han nog vuxit i och sen ska jag enbart chilla. So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

Du kan ringa och surra med mig de dagarna :)

2010-07-29 @ 15:00:10
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0