Lat.

Det har varit riktigt lata dagar här på sistone. Kursen jag läser nu är så pass lugn att jag till och med kunde ta hela fredagen ledigt och städa lite hemma och sen bara ha det lugnt och skönt. På kvällen kom Marie, Mikael och Patrik hit och vi spelade spel och åt kladdkaka. Mycket trevligt trots att jag inte lyckades vinna i varken Buzz eller Qube.
Igår var inte en jättebra dag, jag och Fredrik hade det väldigt mysigt men mitt humör var inte riktigt 100 och trött var jag och till slut kom tårarna helt utan anledning. Men det gick ju såklart över efter ett tag. Idag känns det mycket bättre. Vi har latat oss hela dagen och sett "Taking Woodstock" en mycket bra film faktiskt!
Det bästa som hänt i helgen är att Liv och Robin fått sin lilla pojke. Fick en bild på den söta lilla personen i ett mms idag. Oh my, så fiiiin! Vad jag längtar efter att träffa de nu. Och vad jag längtar tills min och Fredriks kommer.
Jag börjar känna mig riktigt otymplig och tjock. Jag är ganska trött på att inte orka, en dag som denna då solen skiner och det bara är någon enstaka minusgrad hade jag i vanliga fall hemskt gärna tagit en promenad. Men jag orkar verkligen inte! Det börjar ju fan bli en kamp att gå till bussen med ständiga sammandragningar och håll och annan skit. Nåväl, tiden går faktiskt (fortfarande) fort framåt och snart är jag ute på långpromenader med barnvagnen.
So long!

Kommentarer
Postat av: malla

hejja hejja!! snart har du oxå din bebbe i famnen!! att vara gravid är bland det finaste som finns, men vissa dagar är det oxå det värsta, då äre bara jobbigt o man är fet o har ont överallt o inget är bra, humöret svajjar och allt smakar skit haha..men kämpa på..!! jaa jag såg livans bebbe, snacka om en miniliv i pojkform så söt..=) kram på er.

2010-01-10 @ 18:02:47
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Livan

Jag längtar efter att få träffa er också! Och nästan ännu mer eran bebbe! snart så.... :D

2010-01-16 @ 18:27:31
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0