Sjuk?

Idag är sista dagen vi är hemma hela familjen. Imorrn börjar Fredrik att jobba igen och det känns väldigt tråkigt. Jag tror att jag och Sami kommer klara oss bra, jag känner mig inte så nervös som jag trodde att jag skulle göra. Däremot tycker jag synd om Fredrik som måste jobba och inte får vara hemma och mysa. Men så är det, och jag tror att det kommer gå bra även om det blir en omställning igen. Vi får helt enkelt se till att ta till vara på kvällarna och helgerna när vi får vara tillsammans allihopa.
Idag känner jag mig inte pigg alls, nästan lite febrig och extremt trött och orkeslös. Skulle ju vara väldigt dålig tajming om jag blev sjuk nu när Fredrik börjar jobba... Men jag hoppas hoppas att jag klarar mig om jag bara ser till att vila ordentligt. Och framförallt hoppas jag att jag inte smittar ner Sami med nått..
I helgen har pappa och Karin varit på besök, det var kul att få umgås allihopa. Mysigt för de att få gosa med en bebis, var ju ett tag sen sist :) I övrigt har det varit en väldigt lugn helg. Karin (2 Karin i helgen :)) kom och hälsade på och såg melodifestivalen och kollade in Sami igår. Mycket trevligt! Jag känner mig grymt sällskapssjuk för tillfället, man är ju inte direkt van att vara hemma så här mycket.
Till veckan har vi i alla fall lite planer, på onsdag ska vi väga lillskiten på BVC och dessutom ska vi på poetry slam på kvällen. Det ska bli spännande att ta med Sami på det. Sen på torsdag kommer Fredriks föräldrar och stannar över helgen. Det ska bli grymt trevligt!
Nu ska jag fixa lite mat, men bjussar på lite nyare bilder på sötnosen :)
Trött mamma och bebis hehe
Mys, mys också lite mer mys :)
Så här fin var han tidigare idag :)

Kommentarer
Postat av: Livan

Åh va han är fin! Jag dör! Jag vill träffa han NU.. Fasiken oxå att robin ska jobba varannan helg. Men men, den som väntar på något gott.....



Det är ju förresten bara att ringa när du får tråkigt.. jag är ju som i samma sits. Puss o kram!

2010-02-28 @ 21:35:42
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja synd att det dröjer nån vecka innan vi kan ses, men som du säger.. den som väntar på nått gott ;) Det kommer bli så fiint att ses allihopa!



Jo jag lär ringa både en och två gånger. Det är skönt det, att veta att du finns där. Puss!

2010-02-28 @ 22:00:49
Postat av: werner

Nu har jag fixat mitt internet så jag kan spana in sami!(& så blev det en sån liten minidatta på räkningen med! Tyckte jag kunde få skaffa en sån istället för bebis hihi) Jag måste ju säga att nu ser jag en hel del knosemor i´n! & vad stor & vaken han ser ut! Ska bli spännande att träffa er. Ska läsa igenom bloggen lite mer noga en annan gång när jag inte är så trött i ögena. Puss!

2010-03-01 @ 22:35:27
URL: http://blåajeans&ensvarttröja
Postat av: Karin

Men åååh vad fin han är :) Synd att jag aldrig fick se honom med ögonen öppna men det kommer väl! Kram!

2010-03-03 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0