Alla hjärtans dag

Har spenderats hemma. Har bakat massvis med bullar, färgat håret, packat om BB-väskan och fixat med lite annat. Sen har vi hunnit med att mysa lite och se en film. Det blev "Min stora feta grekiska semester" och den var söt :) Nu är jag sjukt, sjukt trött och hoppas att jag kommer sova gott i natt. Natten till idag tror jag att jag hann föda barn 2-3 gånger i drömmarna haha.
Imorrn är en stor dag. Antagligen den största dagen i hela ens liv. Herregud det går inte att förstå. Det enda jag vet är att jag är lite (men faktiskt bara lite) nervös för själva snittet. Sen så är jag helt galet förväntansfull på att äntligen få möta våran lilla bäbis.
Jag är väldigt glad över alla som lyckönskat oss på olika sätt. Det känns fint att veta att det är så många som tänker på oss. Himla fint :)
Nu ska jag försöka sova så jag är hyffsat pigg imorrn. Känns ganska kul föresten att ta bussen till förlossningen hihi
Återkommer när man börjar komma sig i ordning men det nya livet.
So long!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Johanna!

Hittade just till din blogg och ser att du idag ska få bli mamma!

Grattis till er båda! Hoppas att allt kommer att gå bra och att ni alla kommer att må bra efteråt.

Kram/Stina- Tuvas mamma

2010-02-15 @ 10:04:17
URL: http://lillstinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket Stina! :)

2010-02-20 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0