Fina dagar..

Så var både praktiken och 30-årskalaset avklarat. Mycket skönt! Festen var skitatrevlig och Fredrik fick massor med fina presenter. Tack alla som kom!
Som jag berättade tidigare så började jag (än en gång) mitt nya liv strax innan vi kom till Norrköping. Där har jag promenerat fram och tillbaka till praktiken varje dag och ätit enligt Viktväktarna hela tiden. Sammanlagt 6 veckor har gett minus 5 kg på vågen och jag är nöjd med det. Nu gäller de att fortsätta under ledigheten och inte slöa till. 10 kg till ska bort och om jag sköter mig bra så borde de kunna vara borta innan sommaren.
Nu är jag som sagt ledig ääända till 17:e januari och jag njuter i fulla drag. Tänk vilken lyx att vara ledig hela familjen en hel månad! Idag har vi varit en sväng i Jönköping och uträttat några viktiga ärenden och jag är mycket, mycket nöjd! Jag berättar mer om det sen.
2 julklappar till Sami blev inköpta. Jag tror han kommer få 3 stycken sammanlagt av oss, det tycker jag känns lagom. Hur gör ni andra som har barn?
Nu blir det tv-kväll. So long!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har köpt några enstaka till Mika. En större leksak och några mindre småsaker. Känns som att hon kommer få en hel del av nära och kära så ingen idé att köpa för många!

2010-12-20 @ 23:01:47
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Cecilia Lundberg

Vi har några få julklappar (typ 3-4 st) till Loke, han kommer ändå inte att förstå vad han får - pappret och snörena är nog roligast :-) Men vi ska sätta in en liten slant på hans bankkonto istället. GOD JUL JOHANNA!!!!! Kram kram

2010-12-21 @ 08:25:10
Postat av: Liv

Fan va grym du är!

Jag ska ringa dig någon dag så vi får surra om massa saker. Jag saknar dig! .. ER!!!

2010-12-25 @ 23:12:20
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0