Det är mycket nu.

Många viktiga beslut som ska tas och pusselbitar som ska läggas. Dessutom ska en ju vara på topp hela dagarna på praktiken och sen är det full rulle när man kommer hem på kvällen. Jag gillar det, så jag klagar inte. Jag börjar nu kunna ana hur vår framtid kommer att se ut, även om ingenting är 100% klart än, och jag tror att det kommer att bli hur bra som hellst. Det är jobbigt att ta beslut som innebär att man hamnar längra bort från vissa nära och kära. Men hur vi än gör så kommer det att bli så, tyvär.


Myskillen våran..

Nu återstår 5 dagar av praktik och sen väntar en hel månads ledighet. Som jag ska njuta!

Kommentarer
Postat av: sophia

vilken snygg body/tröja han har eran sötnos!!

2010-12-20 @ 19:44:56
URL: http://mysundown.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack! (eller nått...;)) Jag är ingen märkesbög men danska "Ej sikke lej" har sjuuukt fina kläder! Som går att finna till en okej summa på tradera :)

2010-12-20 @ 20:11:55
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0