Dan före dopparedan

Jag är så glad att vi redan är på plats där vi ska fira jul. Och jag lider verkligen med de som sitter fast någonstans på ett tåg/flyg/station på väg till sitt julfirande. Det är himla synd att vädrets makter inte ska vara på vår sida sånna här dagar men det är ju tyvärr inte så mycket att göra åt saken. Hoppas ni kommer fram i hyffsad tid!
Till och med jag som inte är särskilt mycket för julfirande tycker att det ska bli ganska trevligt. Snart kommer mamma hit och imorrn ska jag tillåta mig själv att äta hur mycket god julmat jag vill. Några julklappar blir det säkert också och det är ju aldrig fel ;)
I övrigt känns det inte som att jag har så mycket att berätta, jag njuter i fulla drag av att vara ledig och längtar hem till Umeå lite. Men snart åker vi (dag har vi dock inte bestämt än).
Ha en underbar jul allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

GOD JUL! Ska bli kul att ses! KRAM

2010-12-23 @ 19:50:42
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: lina

god jul! :)

2010-12-24 @ 22:37:31
URL: http://i-fokus.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0