2 månader!

Ja imorrn blir våran lilla plutt 2 månader. Vad fint allt känns just nu. Stressen börjar lägga sig, jag känner att jag kan njuta mycket mer av tiden med Sami och kärleken bara växer hela tiden. Herregud vilket kaos livet har varit de senaste två månaderna egentligen. Vilken omställning! Och så mycket nytt att lära sig..
Idag har vi varit på BVC och nu väger plutten 5600gram och är 62cm lång. Inte konstigt att han vuxit ur en hel del kläder.. För övrigt så är Fredrik i Stockholm på jobb och sover hos mamma inatt. Min och Samis första natt utan honom, det är lite tråkigt men det kommer säkert att gå hur fint som helst.
Min födelsedag passerade ganska obemärkt igår. Har ju redan fått en massa fina presenter och på lördag blir det lite mer firande så det enda firandet igår bestod av tacos och kladdkaka med Fredrik och Lina. Inte dumt det, vad glad jag är att Lina bor här. Och vad ledsen jag är att hon snart flyttar hem till Luleå igen..
Det händer massor med Sami nu, hela tiden känns han mer och mer medveten om vad som händer runt honom. Han "pratar" med oss och ler. Han vänder sig från mage till rygg, han ligger och håller upp huvudet och tittar sig omkring när han ligger på mage. Han är helt underbar! dessutom kan han nu för tiden även sitta eller ligga själv lite längre stunder. Inte helt fel att få äta frukost utan gnäll och skrik :)
Nu blir det matning och sen sängen. Imorrn ska det bakas!
So long!

Kommentarer
Postat av: Marie Edlund

Gud vilken fiiin bild! :)

2010-04-15 @ 06:53:41
Postat av: Lina

Jag är också ledsen över det buhu:( det är juh så mysigt att hänga med er!

2010-04-15 @ 09:30:34
Postat av: Anonym

fin(n)knosen!

jättefin bild på er.

2010-04-16 @ 08:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0