Välkommen till min nya blogg!

Jag förstår att ni alla har saknat mig sedan jag lade ner min gamla blogg.. Att den lades ner berodde på att den bloggen till stor del handlade om mina försök att gå ner i vikt och helt plötsligt gick pointsräknandet i graven.. Det kan låta trist men det var ju faktiskt bara av en jättefin anledning. Som de flesta vet vid det här laget så berodde det på att jag och Fredrik fick det helt fantastiska beskedet att vi ska få en liten bebis. Därför kommer den här bloggen antagligen till stor del att handla om just den lilla bebisen i magen, men även om mycket annat så klart. Ni som följer den kommer antagligen även att få läsa en hel del om om plugget, matlagning, film, tv, böcker och självklart om mitt vardagliga liv tillsammans med mina vänner och Fredrik.

Och på tal om tv, nu är det dags för ett avsnitt av Unga mödrar, en stund på spikmattan och sedan sjävklart IDOL!

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Marie E

Kul med ny blogg! :)Kram!

2009-09-23 @ 18:27:00
Postat av: BigSis.

Äntligen, jag har ju saknat din blogg!

2009-09-23 @ 18:33:33
Postat av: Ellen B

Ja vad roligt:) har Jenny skvallrat att jag oxå går och blir fetare av samma anledning som dig

2009-09-23 @ 18:39:08
Postat av: Johanna

Vad kul att ni uppskattar bloggen!



Och Ellen, jag hade ingen aning om det!! Gud vad kul :) Grattis x 1000! När väntas den lilla komma ut?

2009-09-23 @ 18:45:18
Postat av: Ellen B

Den 27 mars så jag e lite efter dig:) kommer ner till ume snart fikadate då?

2009-09-23 @ 19:08:14
Postat av: Livan

Weow!

Äntligen lite johanna-bloggande. Fint som tusan.

2009-09-23 @ 19:10:30
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad kuuul Ellen! Och jag vill jättegärna fikadata (hur det nu stavas haha) när kommer du hit?? :)

2009-09-23 @ 19:51:30
Postat av: Malla

Fan va fint, welcome back!

2009-09-23 @ 21:00:56
URL: http://www.pachamalla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0