Ultraljud och svinis..?

Ja idag var det äntligen dags, lite nervös var jag men det hade jag ju inte behövt vara. Allt såg bra ut och det var bara en liten bebis där inne (om det nu är bra eller dåligt, Fredrik blev lite besviken hehe). Från början blev jag lite besviken för jag förstod inte mycket alls av vad jag såg men sen förklarade barnmorskan mer och sen puttade hon en massa för att vi skulle få någon bra bild. Men den lilla bebisen verkar envis och ville inte byta ställning alls, så jag fick gå och kissa och sen jäklar så fick vi några riktigt Top model-bilder :) Jag ska lägga in en bild här sen när jag scannat in dem, just nu fungerar inte skrivaren och jag är så trött och slut att allting känns som ett projekt.

Har känt på mig några dagar att allt inte står rätt till, har varit täpp i näsan och extremt trött.. Men nu ikväll har det blivit värre, misstänker att jag har feber och känner mig rätt risig. Må det inte vara svininfluensan bara, det vore så himla läskigt.. Men jag tror inte att det är det, antagligen är det bara en vanlig förkylning det är den känslan jag får. Jag som hade tänkt att fara iväg till Krogen ikväll och lyssna på Fredrik och några till som skulle stå-uppa, skulle träffa Helena min gamla arbetskamrat också.. Men nu känner jag att det blir te med mycket honung och soffan istället. Jag hoppas verkligen att jag inte blir så dålig att jag inte orkar med skolan men jag tror att det ska gå bra.

Återkommer när jag är piggare. Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Väntar på en blid på den lilla/lille.

Hoppas de inte e nå allvarligt, jag e lite förkyld ont i bihålorna och så inget annat.

2009-09-29 @ 21:24:14
URL: http://ellensaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0