Trött..

Ja ush vad trött jag är idag. Natten har mest bestått en massa knasiga drömmar och inte så mycket djup sömn. Kanske jag kommer att få äta upp det där jag skrev förra veckan om att jag sover så bra? hoppas inte det.

Drömmarna har mest handlat om ultraljud, jag är nog rätt spänd inför morgondagen då vi ska få se den lilla för första gången. Kroppen är fylld att känslor, en blandning av förväntan och rädsla. Tänk om allt inte är som det ska? Jag vet ju att risken är extremt liten och Fredrik är lugn som en filbunke men jag kan inte låta bli att vara lite orolig. Låt allt vara som det ska, då kommer jag vara världens lyckligaste imorrn.

Helgen var precis lika skön som jag hade hoppas på. Blev kanske inte riktigt så mycket vila som jag trott men desto mer roligheter. Både kräftskivan och improteatern var jättebra.

Kvällen kommer gå i tv-tittandets tecken. Herregud vilken tv-tittare jag gått och blivit haha. Men det är ju så mycket bra att se nu, speciellt idoool!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vad spännande, det kommer att gå jättebra. Jag längtar till vårat men det är ju ca 4 vckor bort. Ska på glykosbalanstest imorgon inte lika spännande:)

2009-09-28 @ 18:03:26
URL: http://ellensaventyr.blogspot.com
Postat av: Johanna

Glykosbalanstest alltså, gör man det för att kolla att man inte drabbas av graviditetsdiabetes? För nått sånt tror jag då inte att jag gjort!



4 veckor går fort, snart får ni också se eran lilla krabat :)

2009-09-28 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0