Tack!

Vad glad jag blev för alla kommentarer, tänk att det fanns flera stycken som tyckte att det var kul att jag tagit upp bloggen igen. Då blir man peppad att skriva mer..!

Nu är det snart dags för sängen för mig. Ska bädda med nya fina sängkläder som vi köpte i Ullared och kommer antagligen att sova som en prinsessa precis som vanligt... Har ju hört talas om att man ska sova dåligt eller iallafall sämre när man är gravid men det vettetusan. Det är då ingenting som stämmer in på mig! Sover så himla gott och gärna mååånga timmar per natt. Imorrn måste jag däremot upp ganska tidigt. Vi har en hel del att göra på uppsatsen just nu då den ska lämnas in för första gången på fredag och vi har ju inte kommit så långt än. Har t.ex. våra sista intervjuer imorrn eftermiddag.. Men det känns ändå ganska lugnt, det är ju inte på nått sätt så att den ska vara klar nu utan vi ska väl mer visa hur långt vi har kommit. Och jag tycker att vi har jobbat på bra, tror att det kan komma att bli en riktigt uppsats till slut, om en månad eller så.

Nu blir det borsta gaddarna och knosa ner sig i sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Malla

Spännande med uppsatsen. Vad skriver ni om? Och du, nu när det här med bebisen är till allmän kännedom kan du väl slänga in en obligatorisk magbild. Jag vill se hur lik katten Gustaf du är! :)

2009-09-24 @ 12:19:05
URL: http://www.pachamalla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0