Fullspäckad dag..

Ja idag har det verkligen varit full rulle. Var på skolan vid 8 och satte igång med uppsatsarbetet tillsammans med mina kompanjoner och vi fick massor gjort. På eftermiddagen gjorde vi de tre sista intervjuerna och efter det träffades vi igen och gick igenom det sista och sen skickade vi in det vi gjort hittills för en första granskning. Blir spännande att se nästa vecka på seminariet vad vår handledae tycker..

Efter det mötte jag Fredrik på stan och vi käkade indiskt (muuums!) och sen såg vi Beck på bio. Den var bra och underhållande men inte den bästa Beck-filmen jag sett kanske. Men den dög :)

Sen cyklade jag fort fort hem, ville ju inte missa idol och lyxfällan! hehe. Nu tror jag snart att det blir sängen.. Är ganska slut. Imorrn är det heeeelg! Gud vad jag längtar. Det ska bli en lung och skön helg med lite donande tänkte jag.

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0