Tacoskväll och vattengympa

Vi ställde till med tacoskväll igår och det blev så himla trevligt! Karin kom hit och henne har jag inte träffat sen midsommar med undantag för några snabba hej på skolan. Även Anna och Melanie kom  med deras lilla Troy (2,5 månad). De har vi inte träffat på huur länge som hellst och Troy hade vi aldrig träffat. Så mysigt det var! Både att hinna prata och äta god mat och dessutom med en liten bebis som sällskap. Guuuud vad jag längtar till februari nu. Att se Fredrik tillsammans med den lilla fick mitt hjärta att smälta.

Nu ska jag strax iväg på vattengympa och det ska verkligen bli så himla skönt! Jag skäms när jag tänker på att jag inte varit på simhallen sen i våras. Men å andra sidan är det bara dumt att tänka så, istället försöker jag att se framåt och jag hoppas att passet idag kan få mig peppad att börja visa mig där oftare igen. Mestadels för välbefinnandets skull och mindre för viktens.

Jag har fått fler önskemål om magbilder, jag skäms lite att jag inte lyckats få till någon än. Det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0