Saknar

Ja jag brukar ju klara mig finfint när Fredrik är borta och jobbar eller så. Men den här gången saknar jag honom massor massor. Tur att det är kort, snart är det lördag och då ska han få en stooooooooooooor kram av mig och sen ska vi se Magnus Betner på kvällen. Jag längtar.

Fikan med andra blivande mammor i tisdags var jättetrevlig. Vi var 3 sycken som har beräknad förlossning med bara några dagars mellanrum. Vi hade mycket att prata om :) De ska också gå samma profylaxkurs som mig och Fredrik, det känns kul! Den börjar för övrigt nästa vecka, spännande!

Så skönt att det är helg imorrn. Känner verkligen att jag behöver vila och vila och vila. Känner mig helt slut.. Men en del kul ska det hinnas med också. Imorrn ska jag och Marie hälsa på Patrik i Sävar. Där väntar Idol och tacos i sann fredagsmysanda :)

Nu soffläge! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0