Mammamys!

Har haft mamma här hela helgen och det har varit riktigt riktigt fint. En massa tid till att prata, shoppa, äta god mat och bara umgås. Vad glad jag är för min fina mamma :) och vad glad jag är att vi snart ses igen. För jul är väl ganska snart? Jo det tycker jag bestämt!

Tror inte att jag skrivit det tidigare men vi kommer att spendera julen på www.badhotellet.se i Tranås tillsammans med mamma, martin, fredriks föräldrar och bror. Det ska bli så sweet att verkligen hinna njuta av julen när vi nu inte kan åka utomlands som vi hade önskat. Hoppas på att äta massa god julmat och ha det lugnt och skönt..

Idag är en sån riktig tröttdag.. ingen ork till något alls. Ska försöka göra nått åt det genom att ta en kopp kaffe och kolla in sista avsnittet av Ensam mamma söker.

Just det, jag är i vecka 26 nu. Hej och hå vad tiden går! Fredrik har känt en spark nu och jag har sett sparkarna från utsidan av magen. Det var coolt!

Tjo på er! 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejsan svejsan!!

Trevligt med en hotell jul :-)

Visst e det häftigt när barnet sparkar, våran unge sparkade Marcus i örat igår när han skulle lyssna på vad den gjorde:-)

2009-11-09 @ 21:01:37
Postat av: Livan

ja vist är det fint!

Fast vänta bara tills den lever om så mycket att du vaknar på natten av det. Klart det är ju mysigt det med, men ibland önskar man verkligen att den kunde sova när man själv vill det.. haha

2009-11-10 @ 00:15:23
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Malla

Åh va mysigt att fira jul sådär, låter underbart.



Och vecka 26, här kan vi snacka turbofart.

2009-11-10 @ 18:03:37
URL: http://www.pachamalla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0