Det finns få saker...

... som värmer så mycket som att veta att man har riktiga vänner. Och det känner jag verkligen att jag har. Ett fint tecken på det är att man kan ringa när som hellst utan att skämmas och be om hjälp när man behöver det. Även om det gör mig ledsen att behöva se någon nära ledsen så gör det mig glad att veta att det finns de som ser mig som någon man kan lita på.

Nu har Fredrik åkt till Stockholm igen och det gör lite ont i hjärtat. Jag vet inte riktigt vad det är med mig (hormoner?) men jag saknar honom något enormt på en gång han åker. Jag längtar så sjukt tills vi blir den lilla familjen, jag kan inte se nått annat än det kommer bli så himla fint. Säkert jobbigt, men det kommer vara så värt det när jag får se Fredrik och den lilla tillsammans.

Förresten så  var ju Magnus Betnér så sjukt kul igår, ja jag tror han var bättre än förra året till och med. Om ni kan så gå och se honom!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är så glad att jag har dig som vän!! och ni kommer bli en sån fin familj:) kram!

2009-11-23 @ 08:24:58
Postat av: Lina

Jag är så glad att jag har dig som vän!! och ni kommer bli en sån fin familj:) kram!

2009-11-23 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0