Long time...

Jamen, nämen börjar väl nästan bli dags för en liten uppdatering här va ;) Känns som att livet går i 110 km/h konstant just nu och tiden till att sitta vid datorn och slösurfa eller blogga finns inte, eller så prioriteras den bort. Allt snurrar i alla fall på bra, jag trivs på jobbet och Sami på dagis. Just nu är han dock sjuk, verkar som att han fått den så kallade 3-dagars febern för ons-tors var han febrig och igårkväll blev han prickig på rygg, mage och lite i ansiktet. Det verkar som att det avtar nu så det är nog ingen fara men vi vågar ju inte riktigt skicka honom på dagis än vilket innebär att det blir ännu mer vabbande till veckan. Både jag och Fredrik har ganska viktiga möten inbokade imorrn så vi får, än en gång, pussla för att få ihop det. Tur att man kan vabba 1/4 dagar! Imorrn kommer jag nog att jobba 2 timmar och Fredrik 6 timmar, det funkar det med.
På torsdag åker vi till Stockholm för att hälsa på mamma under den långlediga helgen. Det ska bli mysigt, hoppas på fint väder så att vi kan vara ute mycket i hennes stuga. På söndag ska jag och Fredrik få lite tid för oss själva och gå ut och äta och sedan gå på Globen och se Jerry Seinfeld live! Fifan så kul det ska bli :)
I övrigt så stökar vi fortfarande på mycket här hemma för att få ordning i lägenheten. Det går inte fort, men det gör inget. Tror det är bra att hinna känna in läget och känna efter hur man vill ha det. Förra veckan gjorde vi i alla fall slag i saken och köpte sängen som vi bestämt oss för på Ikea. Gissa om vi njuter av 180cm att sträcka ut sig på, istället för 105 som vi sovit på tillsammans i 3 månader? Idag köpte jag nya handdukar och tvålpump till badrummet i limegrönt så nu är badrummet uppfräschat och snyggt. Ett steg i taget :)
Och som vanligt så säger jag, återkommer med bilder när jag får mer tid ;) Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att få en uppdatering från er! Trist att Sami är sjuk men hoppas han kryar på sig snabbt! Mika har just nu svinkoppor...känns som att hon blivit drabbad av det mesta sen hon började på dagis hehe. Kul med en stockholmsweekend! jag åker ner på fredag och stannar till på måndag! Ska bli så skönt att bara få tänka på sig själv lite och ha en hel del skoj! :)

2011-05-29 @ 21:58:51
URL: http://cyberkaka.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vad kul att få en uppdatering från er! Trist att Sami är sjuk men hoppas han kryar på sig snabbt! Mika har just nu svinkoppor...känns som att hon blivit drabbad av det mesta sen hon började på dagis hehe. Kul med en stockholmsweekend! jag åker ner på fredag och stannar till på måndag! Ska bli så skönt att bara få tänka på sig själv lite och ha en hel del skoj! :)

2011-05-29 @ 21:59:36
URL: http://cyberkaka.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Ja, livet rullar på rätt fort när man jobbar. Jag borde inte heller sitta framför datorn, men jag blev bloggberoende när jag var gravid sist och har inte kunnat släppa surfandet riktigt sedan dess fastän jag egentligen vill lägga tiden på annat. :)

Kul att du också tänkte Livia. Vi får se om det blir en sån. Jag hoppas dom såg rätt och att det är en tjej i alla fall.

2011-05-30 @ 21:54:01
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0