Framme!

Ja, efter veckor av slit med packning, röjning, försäljning av diverse grejer, tentaplugg och allmän stress så är vi äntligen på plats hela familjen i Jönköping. Jag försöker ta det lugnt och tänka att nu är det ingen stress, vi har all tid i världen på oss att packa upp och komma i ordning. Det är dock inte allltid så lätt ;) Det finns ungefär tusen saker jag vill handla; rullgardiner (hej, vi bor i stan på bottenvåningen med stora fönster ut mot gatan och har inget insynsskydd överhuvudtaget), säng, köksbord, soffa, soffbord, växasäng till Sami, skötbord, förvaring till diverse ställen m.m. Listan kan göras lång! Börsen ekar dock tom fortfarande så vi får allt hålla oss lite. På sätt och vis bra att hinna bo in sig först så att vi verkligen hinner se vad som passar och vad vi vill ha. Lägenheten är i alla fall minst lika fin (och stor!) som jag mindes och jag tror att vi kommer att trivas skitbra här. Nu väntar en spännande vecka. Först inskolning på förskolan med Sami måndag-torsdag och sen jobb på fredag. Sjukt kul ska det bli! Det var allt för nu, lovar att återkomma med bilder när vi börjar få lite ordning. So long!

Kommentarer
Postat av: Liv

Bilder Johanna, Bilder!!



Vi lär ju inte kunna komma och hälsa på föräns i sommar. Om ni är hemma då så att säga?



Puss och kram

2011-03-27 @ 20:25:15
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0