Bloggtorka deluxe!

Ja jag har varken haft tid eller lust att blogga på sistone. Inte nått vettigt att skriva om heller. Det mesta kretsar runt flytten nu, och skolan så klart. Det känns att det närmar sig nu. Om 2 veckor flyttar Fredrik och Sami och om 3 veckor flyttar jag. Som jag längtar! Det ska bli grymt skönt att ha det överstökat och vara på plats men det känns långt borta just nu. Vi har börjat packa och greja men det går ju inte fort, inte när man har en liten kille att ta hand om samtigt och jag är i skolan hela dagarna. Nu i helgen åker vi till Luleå också så då blir det inget gjort. Men jag är inte så orolig, det är klart vi hinner. Det är bara jobbigt när man har allt framför sig! Nåja, nu tänker jag i alla fall njuta av några dagar utan vare sig plugg eller flyttfixande. Det ska bli riktigt fint att träffa alla fina där uppe, för nu dröjer det till nästan gång. Nu blir det sängen för en riktigt trött tjej.
So long!

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Shit vad fort tiden går, är det bara knappa 3 veckor kvar. Och jag vet vad du menar med att packa med en ettåring, det är inte självklart, speciellt inte när de ska "hjälpa till" ;-)



Din gissning är inskriven.

Ha det så fint i Luleå i helgen!

2011-03-10 @ 08:49:46
URL: http://www.liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0