En sån där dag...

Dagen känns (med några få undantag) som en riktig crapdag. Sami vägrade sova båda igårkväll och en stund under natten och var en riktigt surfis imorse, sedan startade inte bilen när vi skulle åka iväg till Leos Lekland och när vi äntligen fått igång den (batteriet hade dött eftersom jag glömt släcka en lampa inne ibilen, och det är andra gången det händer vilket inte gjorde saken bättre) och skulle tanka så hade tanklocket frusit igen. Doh! Dessutom är jag trött som en apa, har ingen plugglust och ska till tandläkaren och laga flera tänder om en stund. Just det, glömde en grej också, vi måste byta alla bromsar på bilen vilket kommer landa på en sisådär 7000kr. Pengar som jag gärna hade lagt på annat, särskilt då vi i slutet av nästa månad ska betala dubbla hyror och sedan en flytt och flyttstädning. Så. Nu har jag nog fått med allt gnäll. Nåja, det finns ljusglimtar också. Som träningen. Och timmarna på Leos i gott sällskap. Att ongens humör återgått till det goda och att Ida kommer och hälsar på ikväll. Samt att skitbilen ska säljas så fort den här flytten är över och vi istället får ta del av en helt ny tjänstebil istället. Behöver jag säga att jag längtar efter flytten av mer än en anledning?

Kommentarer
Postat av: Liv

Å fy tusan vilken pissdag! Jag ska skicka sömn till Sami så ni får sova. Om han bara tar emot den :)



Tänkte by the way att vi skulle komma och hälsa på innan ni flyttar. Om vi har råd, tid och får :)

2011-01-27 @ 18:01:18
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Han verkar ha tagit emot den! så Tack! :) Han har sovit som en gris sen han somnade in för kvällen så vi hoppas att natten fortsätter så.



Ni är så SJUKT välkomna!! Hoppas hoppas att ni har råd och tid för jag vill verkligen få lite mer quality time innan vi drar. Pöss!

2011-01-27 @ 21:43:47
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/
Postat av: Linda

Det ær længe sedan du skrev om det, men jag måste bara sæga att du skrev antagligen om korv och stuvade makkisar pga att det ær sinnessjukt gøtt!! I NOrge finns det inte falukorv så du kan ju gissa vad jag blev sugen på nu =)



Kul att læsa din blogg førresten =)

Kram

2011-02-01 @ 11:51:13
URL: http://lindasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0