Dag 3 av 10.

Nu har jag snart klarat av 3 dagar med enbart Nutrilettshakes. Jag mår helt okej men är trött och seg. Några längre promenader har jag inte orkat med men i övrigt har jag kunnat leva som vanligt. Det känns att kroppen går på sparlåga men det är okej, det är ju bara för en kort tid. Om två dagar är den värsta delen över och då ska jag äta lite olika nutrilett-produkter, som jag längtar! haha. Nått fusk har det över huvudtaget inte varit tal om så jag är ganska stolt över mig själv. Vågen visar (inte helt oväntat) på ett fint minus men jag är väl medveten om att det såklart handlar mycket om kroppsliga reserver osv så det gäller ju att hålla detta när jag börjar äta mat igen. Det ska bli spännande att se om det går eller om det som så många säger är "omöjligt att hålla vikten när man börjar äta mat igen".

Pappa är här på besök så idag var vi en sväng till stan och på Barnens hus. Sami fick en pulka i försenad julklapp och sen fick han testa den när vi gick hem från bilen. Han såg ganska koncentrerad ut och höll till en början i sig hårt men han slappnade av efter ett tag :) Imorrn ska vi prova en längre tur om det inte är så man fryser ihjäl ute, ska ju tydligen bli skitkallt. Just det, bilder ska jag ta också, nu är det alldeles för länge sen jag la upp nån ny.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0