Bildbomb!

Har äntligen kommit mig för att lägga in alla bilder vi tagit på senaste på datorn. Av nån anledning så är det alltid det som är jobbigast och anledningen till att jag varit så dålig på att lägga upp bilder i bloggen. Jag ska skärpa mig! :)
Jul i Värnamo:
Sami badar och blir ren och fin till Julafton :)


Posar framför granen på den fina julklappen från mormor.



Hemma i Umeå igen:
Visar upp gaddarna, som nu faktiskt är på väg att bli 4 då de övre framtänderna håller på att titta fram.



En tyvärr lite suddig bild men måste ändå visa,
en av favoritsysselsättningarna hemma är att "spela" tv-spel med fadern.


Idag provade Sami för första gången att krypa ute i snön, vilken hit det var!



Sen var vi en sväng på Leo´s Lekland.


Sami drunknade nästan i bollar och inspekterade de noga :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Jättefina bilder! Den där Sami som du och Fredrik gått och skapat tillsammans är ju ett riktigt charmtroll utan dess like. Jag hoppas verkligen att jag får träffa dig/er snart nu när ni faktiskt inte bor så långt borta och säkert har vägarna förbi oftare eftersom er mami bor här. Det vore jättefint.



Stor kram!

2011-01-09 @ 13:55:55
Postat av: Anonym

Åh va underbar han är lilla Sami. Jag längtar ihjäl mig tills ni kommer!

2011-01-09 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0