Sneak peak

Veckan har varit fullspäckad med mammabesök och inskolning på HallonEtt. Det har gått hur bra som hellst och Sami har ätit och vilat middag där två dagar. På fredagen var han tyvärr lite febrig och snorig så då fick vi stanna hemma men han är redan bättre så imorrn går Fredrik dit med honom. Sen blir det en mjukstartvecka då han kommer att vara där ungefär 9-15 och Fredrik är ledig en del medan jag ska börja jobba. Känner mig grymt peppad och ganska nervös. Kul ska det bli i alla fall!
Nu börjar vi ha kommit i ordning ganska bra här i lägenheten. Fortfarande är det ganska tomt eftersom vi fortfarande inte köpt varken soffa, dubbelsäng eller köksbord än ;) Men nu är det mesta uppackat och jag börjar kunna känna lite lugn. Det är verkligen en härlig lägenhet som jag tror att vi kommer att trivas hur bra som hellst i. Senare i eftermiddag blir det ett besök på MIO där vi mest troligt kommer beställa soffor till vardagsrummet! Eftersom leveranstiden är ca 10 veckor så är det inte så mycket att vänta på. Här kommer några bilder på lägenheten och såklart några på lillskiten ;)
Köket i eftermiddagssolen


Sami har fått en ny säng och det är så skönt att slippa spjälsängen!


2 tavlor har vi iaf hunnit få på plats


Sötskiten :)


Provar mössor med farsan.



Kommentarer
Postat av: Liv

Underbara unge!!

Och lägenheten såg ju trevlig ut den med.. det man såg :)

2011-04-10 @ 22:29:00
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Jen

Men goungen!! sooootaste!! och jag kanner att jag typ gor ett likadant inlagg som liv, men alltsa lagenhetes ser ju supernajs ut!!

2011-04-10 @ 23:42:22
Postat av: Carro

Jäklar i min låda vilka fina fönster!! Och ja, Sami är ju inte så pjåkig han heller. ;)

2011-04-12 @ 20:02:51
Postat av: Liw

vad härligt att ni är på plats, inskolningen funkar och ni ser ut att ha fått en super fin lägenhet.

vi bytte ju bort spjälsängen och kan bara instämma, så skönt att slippa lyfta 11 kilo över spjälorna så fort det är nått..



tack, det är ju responsen och tipsen som är roliga. Det där opersonliga allt är så bra skiten får mig att vända i dörren, Men alla vill vi läsa olika saker.



Kram! Och lycka till på nya jobbet :-)

2011-04-13 @ 22:31:14
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Liw

vad härligt att ni är på plats, inskolningen funkar och ni ser ut att ha fått en super fin lägenhet.

vi bytte ju bort spjälsängen och kan bara instämma, så skönt att slippa lyfta 11 kilo över spjälorna så fort det är nått..



tack, det är ju responsen och tipsen som är roliga. Det där opersonliga allt är så bra skiten får mig att vända i dörren, Men alla vill vi läsa olika saker.



Kram! Och lycka till på nya jobbet :-)

2011-04-13 @ 22:31:30
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Liw

vad lustigt. Skulle tro att det är ett gammalt mönster, Mait har fått tröjan av sambons pappas faster, så det har nog några år på nacken :-)



Kram

2011-04-26 @ 14:20:14
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Josefin

Det ser ju verkligen jättefint ut. Jag gillar kök med mycket ljus. Härligt stort fönster.



Vad härligt med ny säng. Vi har just börjat fundera på att hitta en barnsäng också, men jag tror det finns att få begagnat inom familjen (fast eran var skitsnygg). Rättare sagt våra gamla barnsängar. Jag börjar bli för gravid för att lyfta honom i och ur spjälsängen jämt och det börjar bli otrevligt att hänga över spjälsängskanten på magen för att nå att stoppa in nappen.

2011-05-07 @ 19:58:47
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0