Skitdag.

Anledningar till det:
  • Valresultatet
  • Vägningen i morse
Vad gäller valresultatet är det svårt att göra någonting åt det, demokratin har sagt sitt. Men jag ska göra vad jag kan i alla fall, idag klockan 17.00 demonstrerar vi rådhustorget. Dessutom ska jag ta mig en ordentlig funderare på vad jag ska göra under de här 4 åren för att det inte ska få bli så här igen.
Vad gäller vägningen så mår jag dåligt bara jag tänker på det. Det är inte så svårt att förstå att vågen visade på ett litet plus. Rätt att räkna ut varför dessutom. Alldeles för lite motion förra veckan + en helg med alkohol och diverse onyttigheter talar sitt tydliga språk. Ååå. När ska jag lära mig? Nåja, det är bara ta nya tag trots att humöret är på botten idag. Promenad varje dag utan undantag, inget fusk, ingen alkohol (på länge..), max 3 frukter per dag och ny vägdag. Från och med nu väger jag mig på fredagar eftersom jag vill kunna spendera mina extra points på helgerna så är det bättre att väga sig före helgen för att få ett rättvist resultat. Till på fredag ska pluset vara borta, basta!

Kommentarer
Postat av: Sis

Men du Johanna, du får inte glömma att ha roligt heller. Det är ju faktiskt det viktigaste. Viktnedgången kommer jag lovar!

2010-09-20 @ 18:48:04
Postat av: Livan

Du kommer att hitta en fin balans förr eller senare. Håll ut!

Pussen och kramen!

2010-09-20 @ 21:59:17
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åh det var ju skönt att höra :) Det var lite de jag trodde att de blir lättare sen när amningen upphör, å han ska testa på vanlig mat å allt de där me! :)



Hade lite panik häromdagen bara för jag blev så frustrerad att vi som vill leva jämställt inte gör det haha.

2010-09-23 @ 12:35:48
URL: http://mysundown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0