Gårdagen i mat och motion

Var en mycket trött tjej igår och orkade då verkligen inte blogga. Orkade inte ens se klart filmen så vi fick göra nått som vi sällan gör för att vi båda avskyr det, nämligen stänga av mitt i för att se klart idag. Sherlock Holmes var filmen och den hade säkert varit bra om jag orkar hänga med i den. Nåja, såhär såg gårdagen ut i mat och motion:
Frukost: Yoghurt med musli och hallon, knäckemacka med avokado.
Lunch: Lax med ajvar från i måndags
Middag: Spenat och broccolisoppa med smörgås och fetaoströra
Mellanmål: Banan + lite fika på mammaträffen
Motion: 60 minuters promenad i lugnt tempo
Summan av kardemumman: Åt 36,5 av mina 36 Propoints. 0,5 för många alltså men det känns ju helt okej med tanke på att jag till och med fikade lite och ändå knappt behövde ta från mina bonuspoints (som för dagen var 4 st tack vare promenaden). Kände mig inte riktigt kry igår och var säker på att jag var på väg att bli sjuk. Därav den lugna promenaden. Men idag känns det bättre så hoppas hoppas att jag slipper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0