Efterlysning.

Snacka om att det händer grejer här nu med våran lilla kille! Igår lärde han sig (finally!) att ta sig framåt i sitt ålande. Så himla kul att få se honom sikta in sig på nått och sen faktiskt ta sig dit och därmed slippa gnälla.
Men inte nog med det, imorse när vi satt och mös i soffan så fick jag för mig att känna i hans mun (har tyckt att han dregglat och tuggat lite extra mycket se senaste dagarna) och se på fan. Killen har ju fått en tand. När/hur hände det här? Ska inte det vara skitbökigt? Eller har det värsta inte varit än? Vad vet jag? Ingenting tydligen.
Dessutom så provade jag att låta honom ligga själv i sängen, efter lite mys och nervarvning i vår säng först, och ja. Han somnade utan vare sig vaggning eller vyssning. Vad har hänt?
Vart är min bökunge utan tand som bara kryper bakåt?

Kommentarer
Postat av: Livan

Shit pommes frites!

Varför får inte Ralf tänder utan att "Tala om det"?

Han hade visserligen fått somna av sig själv också

2010-09-02 @ 11:04:21
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vart är min bökunge utan tand som bara kryper bakåt?



hahhahaha!!!

2010-09-02 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0