Det var den helgen.

Fort var den helgen över. Vi har i alla fall fått massor gjort. Förrådet är numera rensat på en hel billass med skrot (till soptippen)  och sånt som andra kan ha glädje av (till Myrorna). Dessutom har jag rensat min garderob på en sopsäck kläder och en halv sopsäck bland Samis kläder. Sköönt! Herregud så befriande det är med rensning.
Igårkväll hann vi även med lite trevligheter då Erik, Anna, Melanie och lilla Troy hälsade på. Vegetarisk lasagne och lite RISK på det så var kvällen gjord. Mycket trevligt!
Imorrn blir det vägning och jag är ganska spänd inför det. Veckan har ju verkligen gått hur bra som helst. Jag har inte ens ätit många alls av mina veckobonus och aktivitetsbonuspoints. Det innebär att jag kan äta mer än jag gjort egentligen och det känns skönt att veta när det kommer jobbigare perioder, för det gör det.
Nu ska vi se film, so long!

Kommentarer
Postat av: Livan

Åh va spännande! Du är så duktig så jag är övertygad om resultat!

Kram

2010-09-05 @ 21:07:02
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: carrots

Ja! Underhåll mig!!



När jag en gång i tiden viktväktade bort 17kg på tre månader så gjorde jag det genom att äta för lite hela tiden, jag åt bara de points jag "måste" och åt aldrig upp de där motionspointsen. Inte så nyttigt för kroppen direkt, men det gick det med. Jag insåg först några månader senare att jag gjort fel. Jag levde ju typ på sportbröd utan nåt på, havregrynsgröt och morötter.. Sånt funkar bara när man inte har några barn.

2010-09-06 @ 06:50:51
URL: http://helylle.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Liv: Tack! Du är också yberduktig! Det har gett resultat också, minus 2 kg är jag mycket nöjd med :)



Carro: Hehe jo de går verkligen att viktväkta helt fel (och ändå gå ner i vikt..) Med det nya systemet tycker jag faktiskt att man får äta mer. I LIKE! Och eftersom jag fortfarande ammar så får jag äta mer på grund av det också. Det går väldigt lätt nu, känns mest som att jag äter bra mat och skippar snasket mellan måltiderna. men som sagt, det kommer komma jobbigare perioder och då lär det nog ryka extrapoints, att vara hungrig är inte min melodi :)

2010-09-06 @ 08:16:20
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0