Den bästa av män.

Jag tror jag lägger ner mat och motionsrapporten i bloggen. Jag ids helt enkelt inte ;) Däremot så går viktväktandet riktigt bra. Jag har inte ens varit i närheten av att hitta på nått fusk och känner mig fortfarande grymt peppad. Nästan så jag längtar lite till vägningen på måndag.
Inatt var ingen jätterolig natt. Sami sov dåligt, antar att det beror på tanden. Precis när jag släckte lampan igårkväll så vaknade han och till min stora förskräckelse så insåg jag att han ville vara vaken. Skit! Jag hade verkligen, verkligen inte ork till det så Fredrik fick vara med honom tills han somnade igen efter en timme eller två (eller vad det var. Vad vet jag, jag sov ju). Vet inte vad jag skulle göra utan min klippa till karl. Inte för att jag behöver tacka honom för att han tar hand om Sami, det är ju en självklarhet. Utan för att han klockan 23.30 kvällen före jobb erbjuder sig att gå upp och underhålla sonen så att jag får sova.
Ikväll blir det fruktsallad och kanske Dobido eller nått annat pensionärigt på tv. I like!

Kommentarer
Postat av: Livan

Ja men vist är det underbart när man får slappna av lite :) Du förtjänar det ju! :D

2010-09-03 @ 23:23:34
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0