Update.

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Har haft så fullt upp sista tiden att jag inte ens hunnit tänka på att blogga. Klockan 06.00 lämnar jag hemmet på morgnarna och klockan 18.30 är jag hemma på kvällarna. Då hinner jag umgås med lilltrollet en timme eller två max om jag har tur och sen lite mys med Fredrik en timme eller två och sen alldeles för få timmar sömn och sen börjar det om igen. Det kanske låter lite väl jobbigt, och det är det. Men det är ändå så himla kul! Jag känner verkligen att jag vill jobba med det här och jag trivs jättebra på praktikplatsen, både med kollegor och arbetsuppgifter. Snacka om att man börjar uppskatta helgerna också. Det har gått över förväntan att vara ifrån Sami, visst är det jobbigt och det känns ibland tungt att vår symbios är över. Men å andra sidan så njuter jag av att få utvecklas på annat håll och att få bara vara ibland (när jag pendlar..). Dessutom vet jag att Sami har det bra hemma med sin far, jag tror det blir värre när han ska börja på dagis så småningom. Men det är ju långt borta som tur är! Det var allt för nu.
So long!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad skönt att du trivs! :) Hade du inte gjort det hade det ju säkert blivit enormt tungt. Det låter riktigt roligt och jag hoppas jag kommer känna likadant när jag väl börjar plugga.

2010-10-19 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0