Höstbilder.

Idag var det sol för en gångs skull och vi passade på att ta lite bilder utomhus.
Jag och lilltrollet...


.. och igen :)


Far och son med samma min :)


Mys..


Ett träd växer ur mitt hår ;)


Min fina fina (blivande) man.


En enda bild lyckades vi ta på oss båda också. Sami hade gett upp och somnat så bilder på oss alla tre får vi ta en annan dag.


Måste bara visa denna bild vi tog igår. Kolla in top-model materialet vi avlat fram!

Nu är helgen snart slut, skönt nog blir det bara 4-dagars vecka till veckan. Och på fredag åker vi till Tallin över helgen, tjoho!
So long.

Kommentarer
Postat av: Liv

Han är bedårande!

2010-10-31 @ 21:04:00
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fina ni är!! Jag saknar er!

2010-11-01 @ 22:27:08
Postat av: Carro

Finfina bilder! Men låter ni gossen snusa så går modellkarriären om intet serrö, gula tänder och snusgrop är hyfsat omodelligt! ;)



2010-11-02 @ 09:12:12
Postat av: Liv

Tack Johanna du är underbar!

2010-11-03 @ 19:15:55
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0