En bra dag.

Idag fick jag prova på att vara utan mitt lilla troll i några fler timmar än vad som hänt tidigare. Jag åkte till Jönköping för att fika, shoppa, äta och snacka massa skit med Ida och Marie. Mycket, mycket trevligt var det! Jag handlade lite (bara till mig själv faktiskt) och njöt av att vara bara Johanna en stund. I bilen hem från tågstationen steg Sami-längtan nått enormt och sen fick jag nästan småspringa in till honom. Mysigt värre!
Det var skönt att få en försmak på hur de närmaste veckorna kommer att vara. Och skönt att känna att jag nog kommer att klara av det alldeles galant. Det kommer bli tungt när det handlar om att vara borta 12 timmar om dagen 5 dagar i sträck (och inte bara en halv lördag) men det ska bli grymt att göra nått för min egen skull.
Så, nu har jag vinsvamlat färdigt och ska återgå till skitsnacket med svärmor.
So long!

Kommentarer
Postat av: sophia

ååh jag träffade ju eran lille plutt idag! han va så söt!! :)

2010-10-13 @ 19:53:09
URL: http://mysundown.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0