Bildbomb!

Eftersom jag har så lite tid att uppdatera nu så får ni några bilder för att se att sonen är välmående. Han håller på att få tänder så han sover som en kratta för tillfället, men i övrigt skiner han som en sol.
I 8-månaders present fick han en snygg dress.


Visar upp de gaddarna som hunnit kika upp.


I helgen har vi haft besök av Tobbe, Ida och lilla Alfons som är på dagen 2 år äldre än Sami. Mycket kul med en lekkompis tyckte båda två!


Dregglet och snoret rinner som aldrig förr. Men söt är man ju ändå :)


Jag har nog inte skrattat så på länge som när jag såg den här bilden. Kommentarer är väl överflödiga? ;)

Kommentarer
Postat av: Liv

MEN ÄR HAN NÅ SÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och ja.. sist bilden slog ju allt. Ni måste ju typ rama in den!



Och jag ser att ni köpt Lindex finaste dress. Lovely!!



Påtal om det du skrev till mig så Tack för det!!

Jag tror att jag kanske väntar då trots allt. För hur det än är så vet jag ju att nu när han får tänder så kommer han ändå vilja bli tröstad, Precis som du säger och jag kan tänka mig att det är lättare med tisse. + Min enorma separationsångest. Jag visste redan att jag skulle vänta lite.. men du konstaterade det för mig. tack älskling för att du finns. Jag ska försöka ringa dig någon dag också :)



Pussar till er!

2010-10-23 @ 22:08:37
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0