Sjukis..

Ush, idag mår jag inte bra. Trött, febrig och lite ont i halsen. Hoppas det inte blir något långvarigt, imorrn ska vi ju ha Eurovision-kalas här. Sverige åkte ut igår, lite trist men för mig gör det inte så mycket. Tycker nog det är lika kul att kolla i alla fall. Bara inte Danmark vinner, då måste jag nog gå och kräkas lite eller nått.
Det positiva med att vara ur form är att jag tillåter mig själv att göra nada. Sitter å slösurfar, kollar lite eurovision och käkar avokado. Passade på att kolla lite bilder från Samis första tid och blev lite sentimental. Han var så liten och hjälplös och alldeles alldeles underbar. Kan minnas hur han luktade och hur ont det gjorde när han skulle äta haha.
Han är som tur är på sitt allra bästa humör idag, han låg i soffan och myste och sen somnade han själv. Sånt blir man glad av :)
Lilla plutten 5 dagar gammal, så fin!
Nu, viloläge för min del.

Kommentarer
Postat av: Livan

oj oj oj, lill-plutten!! PUSS

2010-05-28 @ 18:07:29
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0